Follies
In a modern environment, thoughts of folli follies
Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010
Αλίμονο στους Έλληνες
Οι επόμενες γενιές άραγε θα καταριούνται τους πολιτικούς της Μεταπολίτευσης?
Μόνο απαίχθια μπορεί τελικά να νιώθει κάποιος με όλα αυτά που βλέπουμε!
Τι ΝΔ και τι ΠΑΣΟΚ....όλα ίδια μένουν τα πράγματα!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου